• +48 801 359 456
  • elwiko@elwiko.pl

Jak złożyć reklamację?

Regulamin obsługi reklamacji w Zakładzie Usługowo-Handlowym ELWIKO Stanisław Dropik

 1.  Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji dotyczącej zakupionych towarów lub usług, w terminie zgodnym z warunkami zawartymi w ofercie/umowie.

2.   Rozpatrywane będą wyłącznie reklamacje zgłoszone w formie pisemnej przesłanej na adres mailowy: reklamacje@elwiko.pl.

3.   Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

  • nazwę firmy Klienta (kupującego);
  • imię i nazwisko zgłaszającego;
  • nr telefonu zgłaszającego;
  • e-mail zgłaszającego;
  • dane kontaktowe osoby wskazanej do kontaktu w sprawie reklamacji (telefon, e-mail) – jeśli są inne niż dane zgłaszającego;
  • adres siedziby/adres do doręczeń Klienta (kupującego);
  • przedmiot reklamacji (np. nr oferty/umowy);
  • szczegółowy opis reklamacji – uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji, w tym czytelne wskazanie przyczyny reklamacji, możliwie szczegółowy opis z określonym problemem wskazanym w reklamacji, zdjęcia (jeśli możliwe).

Wyłącznie reklamacja spełniająca łącznie wszystkie powyższe punkty zostanie rozpatrzona.

4.   Reklamacja może być złożona w wybranej formule:

  • a)    bez użycia formularza reklamacyjnego, w formie pisemnej mailowo na adres podany w ust. 2,
  • b)    z użyciem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie www.elwiko.pl, przesłanego mailowo na adres podany w ust. 2.

5.   Termin na rozpatrzenie reklamacji przez ELWIKO wynosi 15 dni roboczych licząc od dnia zarejestrowania właściwie złożonej reklamacji do dnia przekazania Klientowi informacji o akceptacji rozwiązania problemu lub odrzuceniu reklamacji.

6.   Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona przez ELWIKO w ciągu 15 dni roboczych to uznaje się ją za uznaną.

7.   Jeżeli Klient nie odpowie na propozycję rozwiązania zgłoszonego problemu zaproponowaną przez Elwiko w ciągu 5 dni roboczych, to uznaje się, że propozycja rozwiązania została uznana przez Klienta.

8.   W przypadku kiedy Klient nie podejmuje dalszego dialogu z ELWIKO i nie udostępni np. adresu do doręczeń w celu dostawy pełnowartościowego produktu/usługi lub też nie pozostaje w kontakcie umożliwiającym pełną weryfikację przesłanych informacji dotyczących produktu/usługi, wówczas proces reklamacji zostaje zakończony – odrzucenie reklamacji.

 

 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI