1. Każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji dotyczącej zakupionych towarów lub usług, w terminie zgodnym z warunkami zawartymi w ofercie/umowie.
2. Rozpatrywane będą wyłącznie reklamacje zgłoszone w formie pisemnej przesłanej na adres mailowy: reklamacje@elwiko.pl.
3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
Wyłącznie reklamacja spełniająca łącznie wszystkie powyższe punkty zostanie rozpatrzona.
4. Reklamacja może być złożona w wybranej formule:
5. Termin na rozpatrzenie reklamacji przez ELWIKO wynosi 15 dni roboczych licząc od dnia zarejestrowania właściwie złożonej reklamacji do dnia przekazania Klientowi informacji o akceptacji rozwiązania problemu lub odrzuceniu reklamacji.
6. Jeżeli reklamacja nie zostanie rozpatrzona przez ELWIKO w ciągu 15 dni roboczych to uznaje się ją za uznaną.
7. Jeżeli Klient nie odpowie na propozycję rozwiązania zgłoszonego problemu zaproponowaną przez Elwiko w ciągu 5 dni roboczych, to uznaje się, że propozycja rozwiązania została uznana przez Klienta.
8. W przypadku kiedy Klient nie podejmuje dalszego dialogu z ELWIKO i nie udostępni np. adresu do doręczeń w celu dostawy pełnowartościowego produktu/usługi lub też nie pozostaje w kontakcie umożliwiającym pełną weryfikację przesłanych informacji dotyczących produktu/usługi, wówczas proces reklamacji zostaje zakończony – odrzucenie reklamacji.
© 2024 Elwiko